افق وطن
  • خانه
  • اجتماعی
  • سیاسی
  • اقتصادی
  • بانک
  • بیمه
  • انرژی
  • سرگرمی
  • سلامت
  • فرهنگی
  • هنری
بدون نتیجه
نمایش همه نتایج
افق وطن
بدون نتیجه
نمایش همه نتایج
افق وطن
خانه سایر اخبار ویژه

حرکت نوزده ساله بیمه دی در مسیر رونق و توسعه

14 اسفند 1402
در سایر اخبار ویژه
0
حرکت نوزده ساله بیمه دی در مسیر رونق و توسعه
Share on FacebookShare on Twitter

طاهر موهبتی در سالروز تأسیس شرکت بیمه دی حرکت نوزده ساله بیمه دی در مسیر رونق و توسعه را تشریح کرد.

به گزارش نیانا به نقل از پول نیوز، برگزاری مراسم سالگرد و سالروز برای کشورها، شرکت‌ها و موسسات از اهیت ویژه‌ای برخوردار است. این مراسم فرصتی برای تشریح موفقیت‌ها و دستاوردهاست. بنابر این هر مدیری در هر عرصه، در صورتی رای به برگزاری سالگرد یا سالروز تاسیس می‌دهد که در دوره مدیریتی توفیقات چشمگیری بدست آورده یا حداقل در مرز بحران قرار نگرفته باشد. مدیران موفق مراسم سالروز را با دعوت از مسوولان به ویژه مسوولان مرتبط آن حوزه برگزار می‌کنند، چرا که در حضور مدیران آگاه و متخصص بهتر می‌توان به تشریح عملکرد پرداخت و نظر داد.

فال نیک برای گام نوزدهم

بیمه دی نیز با فرارسیدن نوزدهمین سالروز تأسیس شرکت، مراسمی درخور توجهی برگزار کرد که در این مراسم رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران، رییس کل بیمه مرکزی ج. ا. ا، دبیرکل سندیکای بیمه‌گران ایران، فعالان و پیشکسوتان صنعت بیمه، مدیران عامل سابق بیمه دی، مدیران ارشد، کارکنان، شبکه فروش و برخی از ذی‌نفعان و مشتریان شرکت بیمه دی حضور داشتند. مدعوین این مراسم نشان می‌دهد که مدیریت بیمه دی به قدرشناسی از مدیران گذشته اعتقاد وافر دارد و برخلاف بسیاری از رویکرد‌های مدیریتی که بر پایه تخریب مدیران گذشته به تعریف و تمجید از عملکرد خود می‌پردازند، طاهر موهبتی در جمع مدیران گذشته و حال بیمه دی ظاهر شد.

تاکید بر سودآوری پایدار

مدیرعامل بیمه دی در مراسم نوزدهمین سالروز تاسیس شرکت گفت: از جمله وظایف ما در قبال سهامداران معظم بیمه دی که خانواده‌ی بزرگ ایثار و شهادت هستند، سودآوری پایدار است. طاهر موهبتی به تشریح راهکار‌ها و ابزار‌های دستیابی به سودآوری پایدار پرداخت و گفت: سودآوری پایدار تنها با فروش خوب و با کیفیت، و در نظر داشتن مدیریت هزینه‌ها محقق می‌شود.

رضایت مشتریان در دستور کار

موهبتی با تاکید بر اهمیت فروش بیمه نامه برای شرکتهی بیمه گفت: در فروش بیمه‌نامه، آن‌چه می‌بایست مورد دقت و توجه قرار گیرد، رضایت‌مندی مشتریان است. وی تاکید کرد: رضایت‌مندی بیمه‌شدگان و مشتریان در بیمه دی، یک اصل اساسی است. مدیرعامل بیمه دی در ادامه، به بیان توفیقات و دستاورد‌های این شرکت به ویژه در حوزه‌ی فروش پرداخت و این امر را، حاصل تلاش تمامی ارکان و اجزای شرکت در ستاد، شعب و شبکه‌ی فروش بیمه دی برشمرد و آن را شایسته‌ی قدردانی دانست.

راهکار‌های فناورانه

موهبتی از اهمیت حرکت‌های نوآورانه و فناورانه در صنعت بیمه خبر داد و گفت: حرکت نوآورانه‌ی بیمه دی در ارایه‌ی راهکار‌های فن‌آورانه، جهت افزایش رضایت بیمه‌شدگان، به ویژه جامعه‌ی معزز ایثار و شهادت از جمله برنامه‌ها و افتخارات بیمه دی است و باید این روند با جدیت ادامه داشته باشد.

پرداخت خسارت‌های سنگین

رییس کل بیمه مرکزی با تاکید بر اینکه عرصه فعالیت شرکت‌های بیمه بسیار گسترده است گفت: در حال حاضر ۴۱ شرکت بیمه تجاری در کشور فعال هستند که یکی از ان‌ها کاملا دولتی و بقیه کاملا خصوصی یا نیمه دولتی هستند. علی استاد هاشمی از ظرفیت بالای شرکت‌های بیمه در رونق اقتصادی به ویژه اشتغالزایی خبر داد و گفت: بالای ۳۰۰ هزار نفر در تخصص‌های مختلف در بیمه‌های فعال در حال کار هستند. رییس کل بیمه مرکزی با اشاره به اینکه در سال جاری پرداختی خسارت به مردم توسط بیمه عدد قابل توجهی بوده گفت: در سال جاری بیش از ۷۶ هزار میلیارد تومان حق بیمه از مردم دریافت شده که ۸۵ درصد آن در قالب خسارت به مردم بازگشت داده شده است.

برچسب: بیمه دیبیمه مرکزیسالروزشبکه فروشکورش شرفشاهی
پست قبلی

پایبندی به قانون با انجام ۹۰ درصدی تکالیف در بانک توسعه تعاون

پست بعدی

شکوفایی ظرفیت‌های کشاورزی مناطق آزاد در دستور کار

افق وطن

افق وطن

پست بعدی
شکوفایی ظرفیت‌های کشاورزی مناطق آزاد در دستور کار

شکوفایی ظرفیت‌های کشاورزی مناطق آزاد در دستور کار

توسعه ماکو با استفاده از بنا‌های تاریخی فراموش شده

توسعه ماکو با استفاده از بنا‌های تاریخی فراموش شده

فریاد بانک صادرات ایران از بحران بنگاهداری

فریاد بانک صادرات ایران از بحران بنگاهداری

دیدگاهتان را بنویسید لغو پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

3 × پنج =

آخرین اخبار

قهرمانان بی‌رانت؛ چگونه کارآفرینان خودساخته جهان اقتصاد کشورها را متحول می‌کنند؟

قهرمانان بی‌رانت؛ چگونه کارآفرینان خودساخته جهان اقتصاد کشورها را متحول می‌کنند؟

10 اردیبهشت 1404
صادق مطاعی

رئیس جمهور اواخر اردیبهشت ماه جاری به استان کرمانشاه سفر می کند.

9 اردیبهشت 1404
روابط عمومی سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور

تفاهم‌نامه تحویل زباله خشك به كارخانه‌های سیمان در ۱۸ استان كشور مبادله شد

6 اردیبهشت 1404
مسعود نصرتی

تصویب فوق‌العاده خاص برای كاركنان شهرداری‌ها در مجلس

6 اردیبهشت 1404
معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری هرمزگان، اهم برنامه های حوزه اقتصادی در سال سرمایه گذاری برای تولید را اعلام کرد

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری هرمزگان، اهم برنامه های حوزه اقتصادی در سال سرمایه گذاری برای تولید را اعلام کرد

27 فروردین 1404
اسماعیل کریمیان

ضرورت تحول در بهره‌گیری از هوش مصنوعی در ایران: از کلیپ‌سازی طنز تا جهش علمی

23 فروردین 1404
راه روابط‌عمومی ایران در سال جدید  با تأکید بر بهره‌گیری از هوش مصنوعی در روابط‌عمومی‌های ایران

راه روابط‌عمومی ایران در سال جدید با تأکید بر بهره‌گیری از هوش مصنوعی در روابط‌عمومی‌های ایران

16 فروردین 1404
۱۴۰۴ نمایشگاه شهریران

نمایشگاه شهریران اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۴ در محل نمایشگاه بین المللی شهرآفتاب برگزار خواهد شد.

20 اسفند 1403
اسماعیل کریمیان

هوش مصنوعی و انقلاب در روابط عمومی: نقش کلیدی فناوری در مدیریت ارتباطات عصر جدید

18 اسفند 1403
  • درباره ما
  • تماس باما
  • تماس باما

طراحی و اجرا توسط: آریان وب

بدون نتیجه
نمایش همه نتایج
  • خانه
  • اجتماعی
  • سیاسی
  • اقتصادی
  • بانک
  • بیمه
  • انرژی
  • سرگرمی
  • سلامت
  • فرهنگی
  • هنری

طراحی و اجرا توسط: آریان وب