افق وطن
  • خانه
  • اجتماعی
  • سیاسی
  • اقتصادی
  • بانک
  • بیمه
  • انرژی
  • سرگرمی
  • سلامت
  • فرهنگی
  • هنری
بدون نتیجه
نمایش همه نتایج
افق وطن
بدون نتیجه
نمایش همه نتایج
افق وطن
خانه سایر اخبار ویژه

رضایتمندی از خدمات رسانی بیمه دی در اوج

25 بهمن 1402
در سایر اخبار ویژه
0
رضایتمندی از خدمات رسانی بیمه دی در اوج
Share on FacebookShare on Twitter

رشد ۸۴ درصدی حق بیمه تولیدی نشان می‌دهد رضایتمندی از خدمات رسانی بیمه دی در اوج قرار دارد.

به گزارش نیانا به نقل از پول نیوز، در دنیای فعالیت‌های اقتصادی، بدست آوردن بازار‌ها از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است. بدست آوردن بازار‌ها حکایت از آن دارد که یک مجموعه توانسته رقبا را پشت سربگذارد و در جذب مشتریان توانمند عمل کرده است. اما این مهم بسادگی امکان پذیر نیست و یک مجموعه یا بنگاه اقتصادی باید بتواند در سطح بسیار بالایی خدمات رسانی داشته باشد تا بتواند مشتریان را قانع کند که این بنگاه اقتصادی را به دیگر رقبا ترجیح دهند.

۳۰ شرکت رقیب

وجود ۳۰ شرکت بیمه‌ای که بسیاری از آن‌ها سابقه دیرینه‌ای در این عرصه دارند، نشان می‌دهد که برای بدست آوردن بازار و پشت سرگذاشتن رقبا، باید تلاش مضاعفی را نشان داد. برای این مهم شرکت‌های بیمه خدمات ویژه‌ای ارایه می‌دهند و سعی می‌کنند با حضور به موقع و مستمر در خدمات رسانی، مشتریان را به سوی خود جلب و جذب کنند.

استناد به آمار

یکی از شرکت‌های بیمه که نقش موثری در خدمات رسانی و جذب مشتری داشته، شرکت بیمه دی است. برای آنکه عملکرد بیمه دی مشخص شود، باید به آمار و ارقام اعلامی از سوی این شرکت استناد کنیم. شرکت بیمه دی اعلام کرده با اجرای سیاست‌های تعیین شده، توانسته با صدور حق بیمه بیشتر و نیز مدیریت ریسک بهتر نسبت به دوره مشابه سال گذشته، از رشد قابل توجهی برخوردار شود.

رشد ۸۴ درصدی

نکته مهمی که بیمه دی مطرح کرده، بررسی عملکرد یک ماهه این شرکت است. عملکرد ماهیانه اهمیت ویژه‌ای دارد. همانگونه که تورم نقطه به نقطه بررسی می‌شود تا عملکرد به صورت مقطعی مورد بررسی قرار گیرد، فروش حق بیمه در بیمه دی نیز به صورت ماهیانه بررسی می‌شود تا چنانچه مشکلی وجود دارد، رفع شود. اما عملکرد یک ماهه منتهی به ۳۰ دی ۱۴۰۲ از محل صدور حق بیمه نشان می‌دهد که بیمه دی مبلغ ۳،۶۵۶،۱۵۴ میلیون ریال در مدت یک ماه درآمد کسب کرده که این مبلغ نسبت به عملکرد یک ماهه مشابه سال قبل، رشدی برابر با ۸۴ درصد داشته است.

تراز مثبت ۶۹ درصدی

از سوی دیگر اطلاعات منعکس شده در سامانه کدال نیز اهمیت ویژه‌ای دارد، زیرا اعداد منتشر شده در کدال نشان می‌دهد که عملکرد شرکت تا چه اندازه مثبت یا منفی بوده که مطابق با گزارش منتشره از سوی سامانه‌ی کُدال، نسبت به عملکرد ماهانه‌ی منتهی به پایان دی ماه ۱۴۰۲، تراز مثبت ۶۹ درصد برای “ودی” به ثبت رسیده است.

فروش حق بیمه و جذب پرتفو

از دیگر نکات مورد توجه در عملکرد مطلوب بیمه دی، می‌توان به رشد ۷۹ درصدی فروش حق بیمه اشاره کرد. البته این رشد زمانی بیشتر از گذشته خودنمایی می‌کند که بدانیم بیمه دی در جذب پرتفو‌های بزرگ موفق بوده که درآمد این شرکت را قابل اتکا کرده و نشان‌دهنده روند رشد سالیانه این شرکت در این بازه است. جذب پرتفوی‌های بزرگ نشان می‌دهد که توان پاسخگویی بیمه دی بسیار بالاتر رفته که توانسته در کورس بررسی پرتفو‌های بزرگ، رقبا را پشت سر بگذارد.

تراز مثبت ۷۶ درصدی

بیمه دی طی عملکرد ۱۰ ماهه‌ی سال مالی منتهی به ۲۹ اسفندماه ۱۴۰۲، از محل فروش حق بیمه مبلغ ۱۶۰،۱۳۲،۵۸۶ میلیون ریال فروش داشته که در مقایسه با همین مدت مشابه در سال قبل، از ۷۹ درصد افزایش حکایت دارد. همچنین بیمه دی توانسته طی عملکرد تجمیعی، تراز مثبت ۷۶ درصد را برای خود به ثبت رساند.

اختلاف حق بیمه و خسارت پردازی

با توجه به آن‌که بیمه دی از جمله مهمترین شرکت‌های بیمه‌ای کشور در ارایه‌ی بیمه‌های درمانی به شمار می‌آید، از دیگر دست‌آورد‌های این شرکت می‌توان به افزایش اختلاف میان حق بیمه تولیدی و خسارت پرداختی در ۱۰ ماهه منتهی به ۳۰ دی‌ماه ۱۴۰۲ اشاره کرد که در افزایش درآمد‌های این شرکت نمود عینی داشته است.

برچسب: بیمه دیپرتفوحق بیمه تولیدیخسارت پردازیکورش شرفشاهی
پست قبلی

رونق اقتصادی در سایه بلندپروازی های شرکت ملی مس

پست بعدی

مجمع عمومی سالیانه به‌پرداخت ملت برگزار شد (+فیلم)

افق وطن

افق وطن

پست بعدی
مجمع عمومی سالیانه به‌پرداخت ملت برگزار شد (+فیلم)

مجمع عمومی سالیانه به‌پرداخت ملت برگزار شد (+فیلم)

عرض اندام قشم در حضور رقبا

عرض اندام قشم در حضور رقبا

چتر حمایت بانک صادرات ایران بر سر نخبگان

چتر حمایت بانک صادرات ایران بر سر نخبگان

دیدگاهتان را بنویسید لغو پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

9 − 1 =

آخرین اخبار

قهرمانان بی‌رانت؛ چگونه کارآفرینان خودساخته جهان اقتصاد کشورها را متحول می‌کنند؟

قهرمانان بی‌رانت؛ چگونه کارآفرینان خودساخته جهان اقتصاد کشورها را متحول می‌کنند؟

10 اردیبهشت 1404
صادق مطاعی

رئیس جمهور اواخر اردیبهشت ماه جاری به استان کرمانشاه سفر می کند.

9 اردیبهشت 1404
روابط عمومی سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور

تفاهم‌نامه تحویل زباله خشك به كارخانه‌های سیمان در ۱۸ استان كشور مبادله شد

6 اردیبهشت 1404
مسعود نصرتی

تصویب فوق‌العاده خاص برای كاركنان شهرداری‌ها در مجلس

6 اردیبهشت 1404
معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری هرمزگان، اهم برنامه های حوزه اقتصادی در سال سرمایه گذاری برای تولید را اعلام کرد

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری هرمزگان، اهم برنامه های حوزه اقتصادی در سال سرمایه گذاری برای تولید را اعلام کرد

27 فروردین 1404
اسماعیل کریمیان

ضرورت تحول در بهره‌گیری از هوش مصنوعی در ایران: از کلیپ‌سازی طنز تا جهش علمی

23 فروردین 1404
راه روابط‌عمومی ایران در سال جدید  با تأکید بر بهره‌گیری از هوش مصنوعی در روابط‌عمومی‌های ایران

راه روابط‌عمومی ایران در سال جدید با تأکید بر بهره‌گیری از هوش مصنوعی در روابط‌عمومی‌های ایران

16 فروردین 1404
۱۴۰۴ نمایشگاه شهریران

نمایشگاه شهریران اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۴ در محل نمایشگاه بین المللی شهرآفتاب برگزار خواهد شد.

20 اسفند 1403
اسماعیل کریمیان

هوش مصنوعی و انقلاب در روابط عمومی: نقش کلیدی فناوری در مدیریت ارتباطات عصر جدید

18 اسفند 1403
  • درباره ما
  • تماس باما
  • تماس باما

طراحی و اجرا توسط: آریان وب

بدون نتیجه
نمایش همه نتایج
  • خانه
  • اجتماعی
  • سیاسی
  • اقتصادی
  • بانک
  • بیمه
  • انرژی
  • سرگرمی
  • سلامت
  • فرهنگی
  • هنری

طراحی و اجرا توسط: آریان وب