افق وطن
  • خانه
  • اجتماعی
  • سیاسی
  • اقتصادی
  • بانک
  • بیمه
  • انرژی
  • سرگرمی
  • سلامت
  • فرهنگی
  • هنری
بدون نتیجه
نمایش همه نتایج
افق وطن
بدون نتیجه
نمایش همه نتایج
افق وطن
خانه سایر اخبار ویژه

ملینا رحیمی بانویی از جنس کارآفرینی در فضای مجازی

20 اردیبهشت 1403
در سایر اخبار ویژه
0
ملینا رحیمی بانویی از جنس کارآفرینی در فضای مجازی
Share on FacebookShare on Twitter

به گزارش نیانا، ملینا رحیمی از جمله بانوان نخبه و جوان و موفق صنعت فضای مجازی است که در قاب رسانه های خبری کشور قرار گرفت.

لطفا بیوگرافی خود را بفرمایید؟
ملینا رحیمی مدیریت آکادمی تخصصی ملینا رحیمی ، متولد سال 82 از تهران و نزدیک به هشت سالی می شود در فضای مجازی مشغول به فعالیت هستم.

چطور شد وارد عرصه فضای مجازی و تولید محتوا شدید؟
من در سن 12 سالگی کارم ساخت دستبندهای مروارید برا فروش بود و از همان بچگی دوست داشتم مستقل فعالیت کنم و راه های مختلف را خیلی امتحان می کردم.

راه های مختلف که می گویید شامل چه مواردی بوده؟
کارهای پتینه روی ظروف، حضور در نمایشگاه‌های مختلف و کارهای دیگر که انجام داده بودم اما حین کار متوجه شدم یکسری افراد از فضای مجازی به خصوص اینستاگرام درآمد زیادی کسب می کنند و این در ذهن من شکل گرفت که برای محصولات دست ساز خودم پیج بزنم اما آن موقع باز هم موفق نبودم و پیج من را خیلی کسی نمی دید و احساس کردم یک جای کارم ایراد دارد.

چکار کردید؟
خلاء و نیاز را در آموزش دیدم به همین خاطر در زمینه تولید محتوا،فروش، انواع دوره های آموزشی، تبلیغات، دیجیتال مارکتینگ آموزش دیدم و برای خودم و کسب و کارهای مختلف پیج زدم و خداروشکر باعث رشد خیلی از کسب وکارها شدم و معتقدم آموزش دیدن در من متوقف نمی شود و در حال حاضر هم در حال آموزش دیدن هستم.

چقدر این علم و آموزش را گسترش داده اید؟
تا به امروز با بیش از صد کسب و کار همکاری داشتیم که در زمینه های مختلف فعالیت دارند که از تولید محتوا تا مبحث فروش و مباحث دیگر را به عهده گرفته ایم و در کنار آن بیش از پانصد دانشجو داریم که در دوره‌های ما شرکت داشته اند که پایه ای در حال آموزش هستند و همیشه به آن ها می گوییم صرفا روی یک شبکه اجتماعی تمرکز نکنند و در کنار اینستاگرام، وب سایت ،وارد کانال های تلگرامی، واتساپ، و سایر شبکه های ایرانی را داشته باشند.

تضمین فروش در کار شما وجود دارد؟
در مارکتینگ هیچ تضمینی وجود ندارد، و اگر من به شما تضمین بدهم نامعقول به نظر می رسد. تضمین ما نمونه کارها و رضایت مشتری است چرا که حدود 30 نفر در مجموعه ما در بخش های مختلف فعالیت و نظارت دارند.

رمز موفقیت یک بانوی جوان در عرصه فضای مجازی چیست؟
پشتکاری که هیچ وقت متوقف نشده است و راه های جدید را امتحان کرده است و من خیلی فرد معتقدی هستم از این جهت که در کاری که می خواهم شروع کنم ادامه دار است و باور به آن کار دارم.

چقدر به خلاقیت توجه داشته اید؟
خلاقیت در هر کاری به خصوص در کار ما بسیار موثر است و ما به واسطه خلاقیت جذب مشتری داریم.

عارضه یابی برند از جمله اقدامات اساسی آکادمی شما است، این واژه به چه معنا است؟
ما دو دسته مخاطب داریم، آن دسته از عزیزانی که می‌خواهند کارشان را از صفر شروع کنند و آن دسته از عزیزان که برند دارند حتی دارای برند مطرح اما از یک جایی انگار هنوز نقطه کور در کارشان وجود دارد و ما عارضه یابی برند و مشکلات را بررسی و برطرف می کنیم.

شما در قامت یک کارافرین هم هستید چه احساسی دارید؟
بله ما در حال حاضر نزدیک به 30 نفر کارمند داریم و پانصد دانشجو داریم که کاری کردیم خودشان کسب و کار راه بیندازند و این به طور یقین خوشحال کننده است.

حد و مرزی بین فضای مجازی و حقیقی است؟
هدف ما صرفا ورود کسب و کارهاب ه فضای مجازی نیست اما آمدن به سمت فضای مجازی از صمیم قلب آرزوی من برای هم سن و سالان خودم است. معتقدم در کنار فضای حقیقی باید فضای مجازی هم باشد تا هم فروش فرد هم موارد دیگر یک کسب و کار دیده شود.به طور مثال اگر معلمی وارد حوزه خقیقی و معلمی شده است می تواند در کنار تدریس به طور مجازی هم تدریس کند و درآمد خودر ا چند برابر افزایش دهد و این مزیت فضای مجازی است.

مشاوره قبل از شروع کار به چه صورت است؟
ما قبل از اینکه کار را شروع کنیم شرح حالی از کسب و کارها داریم که از طریق مصاحبه شروع می شود و پشتیبانی ها کاملا رایگان است و بعد از مراحل شناخت و مزیت های رقابتی به آن ها برنامه و نقشه راه و کارهایشان را انجام میدهیم.

شما عناوین محتلفی هم دارید. توضیح میدهید؟
من سعی کردم دوره ها و آموزش های اصولی و درستی ببینم ودوره های ام بی ای، دی بی ای و پست دی بی ای یا دکتری را گذرانده ام که بسیار به تکنیک های مدیریتی من کمک کرده است.

دید خیلی از مردم نسبت به برخی بلاگرهای امروزی دید مثبتی نیست، این دید نسبت به کار شما چگونه است؟
ما این نوع افراد را نه تنها برند بلکه ضد برند می دانیم و در حقیقت برند فرد خراب می شود، هدف ما هدفمند بودن و کیفیت کار برای مشتری است. صرفا دیده شدن فیک یا افزایش ممبر مهم نیست هدف کیفیت پکیج است.

در پایان چه صحبتی دارید؟
از خانواده ام و همسرم تشکر صمیمانه دارم که در این مسیر من را یاری کردند و در پایان به همه عزیزانم توصیه می کنم هیچ وقت کم نخواهند و به بهترین شکل زندگی کنند و این احساس خوشبختی و رضایت را داشته باشیم و به آن هدفی که در سر دارند باور عمیق داشته باشند. و در پایان خواهش من این است عزیزان رویا فروشی نداشته باشند و جلوه دادن کار را با واقعیت همراه کنند تا خدای ناکرده دنبال کننده ها بعدها افسرده نشوند . راه ارتباطی با ما پیج اینستاگرامی melina_raahimi می باشد.

برچسب: ملینا رحیمیملینا رحیمی برندسازی نوینملینا رحیمی دیجیتال مارکتینگ ALملینا رحیمی مبدع فروش هوشمندملینا رحیمی مشاور و کوچ حرفه ای
پست قبلی

صادرات؛ عامل موثر در بالا بردن سهم تعاون در حوزه بین‌الملل

پست بعدی

معرفی شیش دنگ

افق وطن

افق وطن

پست بعدی
معرفی شیش دنگ

معرفی شیش دنگ

شرایط صدور مجوز برای دفاتر فراپیشخوان اعلام شد

شرایط صدور مجوز برای دفاتر فراپیشخوان اعلام شد

سید ابراهیم رییسی به شهادت رسید

سید ابراهیم رییسی به شهادت رسید

دیدگاهتان را بنویسید لغو پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

10 − 5 =

آخرین اخبار

قهرمانان بی‌رانت؛ چگونه کارآفرینان خودساخته جهان اقتصاد کشورها را متحول می‌کنند؟

قهرمانان بی‌رانت؛ چگونه کارآفرینان خودساخته جهان اقتصاد کشورها را متحول می‌کنند؟

10 اردیبهشت 1404
صادق مطاعی

رئیس جمهور اواخر اردیبهشت ماه جاری به استان کرمانشاه سفر می کند.

9 اردیبهشت 1404
روابط عمومی سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور

تفاهم‌نامه تحویل زباله خشك به كارخانه‌های سیمان در ۱۸ استان كشور مبادله شد

6 اردیبهشت 1404
مسعود نصرتی

تصویب فوق‌العاده خاص برای كاركنان شهرداری‌ها در مجلس

6 اردیبهشت 1404
معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری هرمزگان، اهم برنامه های حوزه اقتصادی در سال سرمایه گذاری برای تولید را اعلام کرد

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری هرمزگان، اهم برنامه های حوزه اقتصادی در سال سرمایه گذاری برای تولید را اعلام کرد

27 فروردین 1404
اسماعیل کریمیان

ضرورت تحول در بهره‌گیری از هوش مصنوعی در ایران: از کلیپ‌سازی طنز تا جهش علمی

23 فروردین 1404
راه روابط‌عمومی ایران در سال جدید  با تأکید بر بهره‌گیری از هوش مصنوعی در روابط‌عمومی‌های ایران

راه روابط‌عمومی ایران در سال جدید با تأکید بر بهره‌گیری از هوش مصنوعی در روابط‌عمومی‌های ایران

16 فروردین 1404
۱۴۰۴ نمایشگاه شهریران

نمایشگاه شهریران اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۴ در محل نمایشگاه بین المللی شهرآفتاب برگزار خواهد شد.

20 اسفند 1403
اسماعیل کریمیان

هوش مصنوعی و انقلاب در روابط عمومی: نقش کلیدی فناوری در مدیریت ارتباطات عصر جدید

18 اسفند 1403
  • درباره ما
  • تماس باما
  • تماس باما

طراحی و اجرا توسط: آریان وب

بدون نتیجه
نمایش همه نتایج
  • خانه
  • اجتماعی
  • سیاسی
  • اقتصادی
  • بانک
  • بیمه
  • انرژی
  • سرگرمی
  • سلامت
  • فرهنگی
  • هنری

طراحی و اجرا توسط: آریان وب